recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Fladskærms TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Fladskærms TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ivanovic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juli-2006
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2006 kl. 13:20

Hej Alle,

Så fik jeg da svar på spørgsmål 2, men i den forbindelse opstod der et spørgsmål mere

1. Jeg har også kigget lidt på Samsung LE-40R72B & Samsung LE-37R72B. Er det noget I kan anbefale?

3. Har læst et sted, at der snart kommer nogle nye modeller fra Pioneer. Hvilke modeller er det, og er det skærme på 37-42 tommer, som man kan købe for max 17.000 kr. Hvornår kommer de på det danske marked?

4. Hvad er PIP? Hvad bruges det til?

Til top
Jeppe Holm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2006 kl. 13:30

1. Efter at have læst en masse tråde herinde, gik jeg helt væk fra LCD og Samsung, pga. Panasonic klart havde det bedste billede - Plasma generalt altid bedst når man skal over 32".... Yderligere anbefaling har jeg ikke, da jeg ikke kender så meget til Samsung LE-40(37)R72B

3. Det er korrekt - Kender dog ikke prisen, men de er på vej og derfor findes der stadig ikke nogen (så vidt vides) danske anmeldelser endnu.

4. PIP (Picture in Picture) se 2 programmer samtidig - hvis konen absolut skal se Paradise hotel, mens der er Brøndby-FCK på 3+ (3-0)

Redigeret af Jeppe Holm - 20-August-2006 kl. 13:31
Panasonic TH 42-PV600
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu