recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tour de France og L’easy
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTour de France og L’easy

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Emne: Tour de France og L’easy
    Sendt: 26-Juli-2008 kl. 13:11

Vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle lægge dette spørgsmål, det er heller ikke nogen stor sag.

Har I set de L'easy reklamer i diverse blade? De kører et Tour de France tema for tiden  

En af reklamerne er med et komplet surround anlæg. Overskriften lyder: "Hør Touren hele vejen rundt".

Er Tour de France i surround sound? Mig bekendt skal kildematerialet være optaget i surround, før et surroundanlæg kommer til sin ret. Eller har jeg misforstået noget? Touren er måske i surround sound? Jeg ser det ikke selv.

Hvad mener I, er det falsk markedsføring, eller er det ikke anderledes end f.eks. en slagter der skriver "Byens bedste leverpostej". Selvfølgelig kan anlægget også bruges til andet tv underholdning.

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2008 kl. 13:19
Mene at Tour de France bliver udsendt i HDTV med Dolby Digital 5.1, så
det er nok her at det er komme fra.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2008 kl. 13:37

Ja, rigtigt, på Eurosport HD er det i DD 5.1. Beklager. http://consumer.eurosport.dk/allsports/sport_sto1584440.shtm l

Så er reklamen jo i orden. Med undtagelse af, der er nok stadig en del af L'easy's kunder der ikke tænker over, de skal have abonnement på HDTV for at kunne høre Touren hele vejen rundt.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu