|
Surrond lyd fra Macbook pro fra MKV.file |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bitz^^ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2016 kl. 18:46 |
Hej jeg troede jeg var smart og hentede kodi til at afspille mine film fra Macbook pro i stuen men den sender kun stereo ud gennem HDMI stikket kan jeg se på receiveren...
Selve spille filen er MKV. Håber nogen kan hjælpe da jeg er lidt grøn hvad angår Macbook pro :) (Skal lige understege at filen er med DTS-HD 5.1 - 7.1) |
|
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2 SUB 660 x 2 Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100 Projekter: BenQ W700+ |
|
![]() |
|
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bitz^^ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Behøver jeg sige 10 point for rigtig svar :D havde jeg slet ikke tænkt på haha Godt nytår problemt er løst nu verdens mand
![]() |
|
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2 SUB 660 x 2 Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100 Projekter: BenQ W700+ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |