|
harddisk sata eller sata2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bisse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2013 kl. 12:32 |
hej
jeg vil gerne høre om hvordan man kan se om en harddisk er sata eller sata2 har denne harddisk i min bærbare hp hdx 9200 overvejer om det var muligt at sætte en ssd disk i spec. inteface type ata-7 Synchronous (maximum) 100mb/sec mvh
|
|
![]() |
|
bisse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
slet ingen
mvh
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Hvis du fx slog den op på en relevant side fx edbpriser.dk så kunne du få alle de oplysninger du ønsker.
Det er en stenalder gammel SATA harddisk og du kan godt udskifte den med en ssd, du kommer bare aldrig i nærheden af ssd'ernes drømme hastigheder, men hurtigere bliver computeren da. |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
tak
mente nok det var en sata1 mvh |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Tro mig, du skal nok kunne mærke forskel. Har selv skiftet til en Intel 530 selvom det 6 år gamle hakkebrædt kun kører SATA(1).
Opstart fra Dvale er nu under 20 sek fra før 2 min. Klonesoftware fra Intel kører som smør, udén problemer. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Hvis den kører Vista så sløver det nu også.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |