|
Ekstra lir til hjemme bioen :-) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hugo27th ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2014 Sted: 3700 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2015 kl. 23:48 |
Hey
Syntes jeg har søgt i dette forum og kan ikke finde en tråd med ekstra lir til hjemme bioen. Tænker hvilken popcorns, slush ice maskine har i. Hvilke fede cola bæger, popcornskåle, coole slik skåle har i? Har i nogel fede film efekter i jeres bio som er med til at give ekstra bio stemning? Er nemlig selv ude efter lidt sjovt:-)
|
|
![]() |
|
Bitz^^ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jeg er selv en som mener man ikke må gå ned på udstyr og lir ![]() Men jeg er ikke rigtig kommet igang med at få bygget min bio endnu da økonomien ikke lige er til det pt. så nøjes med stuen men tegningerne er klar og garagen som bliver lavet om til bio er også så småt klar til den store tur nu mangler jeg bare et budget som er klar til rejsen ![]() Men jeg kigger jævnligt og har også købt mig en popcorn maskine og tænker da engang med tiden måske hvis plads i kommen bio til en større en af slagsen men kan også være det er for overkiller. Har købt denne model: https://www.av-cables.dk/popcornmaskine/popcornmaskine-emerio-waves-biograf-roed.html Laver rigtig gode popcorn som i bioen og så har den en fin størrelse og en fornuftig pris
![]() |
|
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2 SUB 660 x 2 Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100 Projekter: BenQ W700+ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |