|
Trigger input - kan man selv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2015 kl. 00:07 |
Jeg overvejer at købe mig en bluesound node og ville rigtig gerne kunne benytte systemet uden betjening af receiver.
Jeg har en nad t757v2, som desværre ikke har trigger input og node 2 kan ellers sende triggersignal til receiver. Er der en måde at lave en løsning på selv? Jeg har Logitech smart system, men mig bekendt er bluesound ikke understøttet i deres system... |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solid state relæ -
Jeg har købt via ebay fra Kina til ca 20-30kr stk. Trækker 30A og giver ingen forskel i lyd. Du sætter dem på dit powerkabel og fodre relæet med dit triggersignal, Mvh Troels |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19568 |
Solid State relæ, kan bare ikke slå forstærkeren over på en given indgang.
En Lintronic converter boks kan klare arbejdet. Når du trykker på en kontakt, kan den sende en kommando, men det er en dyr løsning. En arduino og noget programmering ville kunne gøre det samme, men der tager nok nogle uger inden man har fået programmeret det op! |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ah ja input skifte er jo også en nødvendighed for at det alligevel giver mening..
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Den stå vel på en indgang når den bliver tændt, så er det "bare" med at bruge den.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19568 |
Og huske at slå over på den, hver gang man slukker, når man har brugt den til noget andet? Klaus |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
T757 har tilsyneladende rs232 hvor du kan styre den fra. Jeg benytter selv seriel over IP, til at styre min Denon køkkenreceiver fra min server (Logitech media server + Eventghost)
Mvh BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |