|
Ny Surround Reciever? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den nævnte Sony, understøtter så ikke fuld 4K - kun 4k@30hz og ikke fuldt farvespektrum. Og kun én HDMI-indgang som understøtter HDCP 2.2:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144084&title=sony-strdn1060-p-tilbud M.v.h. |
|
![]() |
|
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
Nogle gange kan man jo være heldig og finde noget rimeligt nyt, til en god pris.
Men det går jo hurtigt med at der kommer nye modeller med nye funktioner. Receivere kommer hurtigt bagud. Men er ellers enig omkring brugt når det gælder højtalere og forstærkere og diverse sager det ikke går så hurtigt på. |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Tag et kig på yamaha. de har lavet gode holdbare surroundreceeivere i mange år uden mandagsmodeller. Det er den producent med de laveste fejlrater og du støder sjældent på utilfredse yamahaejere.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Denne er på tilbud lige pt https://www.komplett.dk/product/847664/elektronik/hjemmebio/receivere/onkyo-tx-nr646-receiver#
/Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det kan jeg kun bekræfte... M.v.h. |
|
![]() |
|
Hvis man stoler på, at ONKYO langt om længe har fikset deres dårlige HDMI-boards - efter 5-6 generationer med fejl - så kan man da godt vælge en ONKYO. Forhåbentlig bliver de heller ikke stegepande varme mere, under almindelig brug.. M.v.h. |
|
![]() |
|
jesper w ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Jeg stoler ikke på onkyo....
Jeg takker igen alle for svarene. Valget er taget, jeg spare de 1000 kr til Sub næste år og køber Denon, jeg kommer ikke til at høre de ting som mangler i toppen i diskant og den power som mangler.
Jeg fandt en test fra lyd og billede, og den klare sig fint. Yamaha klarede sig bedst, men det er over min grænser for hvad jeg vil betale. Godt Nytår. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |