recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vidzone virker ikke på min nye PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVidzone virker ikke på min nye PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Emne: Vidzone virker ikke på min nye PS3
    Sendt: 18-December-2009 kl. 14:19
Hey alle...

Har netop modtaget min helt nye PS3 Slim 250Gb fra min far i England (kunne ikke vente med at pakke den op til juleaften:D). Problemet er at jeg har installeret Vidzone, men hver gang den starter op kommer der en meddelse omkring en eller anden fatal error med rød skrift, dernæst crasher hele systemet og må genstartes. Er der nogen der har en forklaring på dette eller oplevet det selv. Skal lige nævnes at alt andet virker på PS3'en, og jeg har firmware 3.15 installeret på PS3'en.
Til top
Pongman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 14:51
Har du kun prøvet den ene gang ?
Måske det bare var en midlertidig fejl (overbelastning, opdatering etc).
Googlede det nemlig lidt og det ser ud til det er en fejl folk får en gang imellem.

Redigeret af Pongman - 18-December-2009 kl. 14:55
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 15:17
ok prøver bare igen... tak for responsen!
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 15:35
Har nu prøvet en del gange efterhånden... men programmet vil bare ikke virke! den siger noget med game data is corrupted eller noget i den stil... håber nogen kan hjælpe da jeg gerne vil have programmet til at virke!
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2009 kl. 15:16
Prøv at gå ind i save game data folderen (under games) og se om der er noget der hedder vidzone og slet det - det er bare et gæt
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 19:18

Jeg har nu prøvet geninstallerer vidzone op til flere gange og problemet er, at den bar som kører frem og tilbage når man starter programmet op første gang går i stå og systemet skal genstartes. Når man så prøver efter genstart kommer den der fatal error og programmet kan ikke startes. ved ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke. har prøvet at slette den fil som ligger i den øverste mappe under spil.

Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 20:04
Der er vist noget med, at Vidzone kun fungerer i de respektive lande. Jeg er ikke helt sikker, men måske har det noget at gøre med, at du har en PSN-konto fra et andet land? At din maskine er fra England, burde ikke have nogen indflydelse, men man ved aldrig...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 13:15
Jeg har en DK-konto så det burde ikke være det der er problemet??
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 13:41
Jeg ved ikke hvad problemet er, men det er i hvert fald ikke fordi den er fra England - jeg har selv købt min dér, og den afvikler VidZone fint med en DK-konto her.

-Kent

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Der er vist noget med, at Vidzone kun fungerer i de respektive lande. Jeg er ikke helt sikker, men måske har det noget at gøre med, at du har en PSN-konto fra et andet land? At din maskine er fra England, burde ikke have nogen indflydelse, men man ved aldrig...

I det tilfælde, så burde min heller ikke virke.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 14:37
Kan det måske være at der måske er nogle beskadiget sektorer på min harddisk som gør, at når vidzone starter op for første gang, der ligger den jo en fil ned på harddisken som den skal bruge for at loade programmet op. hvis den så prøver at gemme filen på en beskadiget sektor så er det den crasher og PS3'en må genstartes??? virker bare mærkeligt når jeg har downloadet en masse demoer, home, LIFE osv. det virker alt sammen fint når det bliver gemt på HDD'en! mystisk?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 16:39
Jeg har samme problem med Vidzone og har helt opgivet at få det til at virke. Jeg kommer til at den skal hente listen første gang, og så forbliver den på 0% i op til en time, før jeg selv må lukke ned for hele PS3éren, fordi intet virker.
Starter jeg den efterfølgende, så kommer Vidzone op med, at der er fejl i databasen som den så retter, og så er jeg tilbage til, at den forsøger at hente listen første gang, som endnu engang der intet sker ved.

Jeg har som sagt opgivet programmet. Jeg finder det imponerende, at sådan noget overhovedet kan ske på en spilkonsol!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu