|
Yamaha a2040 5.1.2 Atmos + bi amp? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2015 kl. 15:50 |
Er der nogen der ved om det er muligt at køre 5.1.2 Atmos + bi amp af fronter?
De 2 bi amp kanaler er front presence/bi amp og i manualen kan jeg kun se 7.1 + bi amp med front presence/bi amp kanalen. Redigeret af Berdel - 19-November-2015 kl. 15:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så afhænger det af, hvilke udgange som benyttes til loftshøjttalerne.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Jeg bruger front presence i mit setup
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Jeg er ret sikker på at man ikke kan. Så vidt jeg kan lure i min 2040 kan man ikke vælge presence-højttalere hvis man har valgt en at de to bi amp modes, så bi amp udelukker atmos fordi presence højttalerne er dem man konfigurerer som atmos højttalere. Men kan måske lave noget med ekstern forstærkning, men ikke med intern så vidt jeg kan se.
Redigeret af Trumle - 19-November-2015 kl. 19:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |