recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer SC-LX73 mister opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer SC-LX73 mister opsætning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer SC-LX73 mister opsætning
    Sendt: 22-November-2015 kl. 10:46
Hej Allesammen

Min reciever er begyndt at miste opsætningen af og til.

Er der et "bios" batteri eller noget der skal skiftes tror i?

Pft 
Henrik
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 10:57
Står den ikke i standby altid?

Min 83'er mister ikke noget.

Redigeret af Kampus - 22-November-2015 kl. 10:58
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 08:08
hej Kampus

Nej jeg slukker faktisk om natten og når vi ikke er hjemme, men det har der aldrig været problemer med.

Mvh

Wads
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 08:42
Ok. Så tror jeg også bare jeg holder op med at slukke på kontakten.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 09:18
Så ville jeg nok lade den stå tændt i standby 24/7.

Jeg har selv haft slukket for alt om natten, men det var i billedrørsdagene, hvor der var fare for selvantændelse.

Hiver dog stadig stikkene ud af kontakten når der lyn og torden på vej.
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 10:21
Ja, det er nu også brandfaren je tænker på. vi ved jo at kabler bliver stive med tiden
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af wads wads skrev:

Ja, det er nu også brandfaren je tænker på. vi ved jo at kabler bliver stive med tiden

Det tror jeg ikke er et problem mere. Ved billedrørs TV var det højspændingsdelen hvor der stod 10.000 volt på, og varmen tiltrak et tykt lag snavs, så der var fare for kortslutning. Det sker ikke i en fladskærm. Og de strømkabler der bruges i dag bliver ikke stive og knækker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu