|
Pioneer SC-LX73 mister opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2015 kl. 10:46 |
Hej Allesammen
Min reciever er begyndt at miste opsætningen af og til. Er der et "bios" batteri eller noget der skal skiftes tror i? Pft Henrik
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Står den ikke i standby altid?
Min 83'er mister ikke noget. Redigeret af Kampus - 22-November-2015 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
hej Kampus
Nej jeg slukker faktisk om natten og når vi ikke er hjemme, men det har der aldrig været problemer med. Mvh Wads |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Ok. Så tror jeg også bare jeg holder op med at slukke på kontakten.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så ville jeg nok lade den stå tændt i standby 24/7.
Jeg har selv haft slukket for alt om natten, men det var i billedrørsdagene, hvor der var fare for selvantændelse. Hiver dog stadig stikkene ud af kontakten når der lyn og torden på vej. |
|
![]() |
|
Ja, det er nu også brandfaren je tænker på. vi ved jo at kabler bliver stive med tiden
|
|
![]() |
|
Det tror jeg ikke er et problem mere. Ved billedrørs TV var det højspændingsdelen hvor der stod 10.000 volt på, og varmen tiltrak et tykt lag snavs, så der var fare for kortslutning. Det sker ikke i en fladskærm. Og de strømkabler der bruges i dag bliver ikke stive og knækker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |