|
Indbygningshøjtaler til loft.. Go el. No go |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jawa Front high? er det de der banditter man placere oven på sin fronter der så reflekterer lyd op på loftet? Og desuden forstår du mig korrekt i forhold til placering af baght. Jeg vil påstræbe snarest at fp lagt et billed ind, hvori der angives min problematik. Det er oz så forbandede at man læser alle de anmeldelser herinde, hvor folket er svær tilfreds med ATMOS, det har jo den unægtelige konsekvens, at jeg også vil være med i hulen, bare ikk på bekostning af ødelagt lyd.. Jeg sætter mig hvertfald til at stene de vedlagte forslag.. NB. Strecker så virker dit link ikke :( Indtil videre tak for jeres tid
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() |
|
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
af hjertet tak..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |