|
Hvilke FTP program |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spilker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:50 |
Hej alle sammen.
Jeg håbet der er nogle som kan hjælpe mig lidt. En af mine venner og jeg vil gerne kunne dele nogle af vores ting sammen, og kom jeg til at tænke på et ftp program, men da jeg ikke ved så meget om det, vil jeg høre der var nogle som kunne hjælpe med dette. Den info jeg søger er hvilke ftp program som er godt og lidt info om hvordan dette bruges vil heller ikke være afvejen. Er også åben for andre mulig hedder om hvordan vi kan dele vores ting. |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kigge på HFS, en ad-hoc web server, som du/I kan bruge til at dele filer med.
http://www.rejetto.com/hfs/ |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et FTP program kræver også at i har en FTP server at udveksle over.
Hvis i ikke har det vil det nok være nemmere via f.eks. Dropbox. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |