recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke FTP program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke FTP program

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spilker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2013
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spilker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke FTP program
    Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:50
Hej alle sammen.

Jeg håbet der er nogle som kan hjælpe mig lidt.

En af mine venner og jeg vil gerne kunne dele nogle af vores ting sammen, og kom jeg til at tænke på et ftp program, men da jeg ikke ved så meget om det, vil jeg høre der var nogle som kunne hjælpe med dette.
Den info jeg søger er hvilke ftp program som er godt og lidt info om hvordan dette bruges vil heller ikke være afvejen.
Er også åben for andre mulig hedder om hvordan vi kan dele vores ting.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 11:04
Prøv at kigge på HFS, en ad-hoc web server, som du/I kan bruge til at dele filer med.

http://www.rejetto.com/hfs/
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 11:19
Et FTP program kræver også at i har en FTP server at udveksle over.
Hvis i ikke har det vil det nok være nemmere via f.eks. Dropbox.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu