|
Problemer med Skype - skratten |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2013 kl. 23:10 |
Hej !
Jeg har længe Skypet med den samme gamle simple mikrofon med normal minijack tilslutning uden nogen problemer, så her forleden begyndte den pludselig at komme med en umanerlig træls skratten, og jeg tænkte derfor, at det var en løs forbindelse i den tynde ledning, og købte derfor en ny.. Det viste sig ikke at hjælpe en pind.. Nogen der kender til lignende problem - kan det være lydkort eller lign. ?!? Men jeg overvejer så at købe en usb mikrofon som denne, dog tør jeg ikke handle hos Conradelektronik.dk da de er nogle svindlere.. Men jeg søger derfor en mikrofon magen til den her: Mvh !
|
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Conrad elektronik er ikke nogle svindlere. Det er den danske afdeling af Conrad.de, som er en yderst velrenommeret elektronikforretning. Du kan altid købe i deres tyske webshop
http://www.conrad.de/ce/de/product/311474/Mc-Crypt-UM-80-USB-Konferenz-Mikrofon Klaus |
|
![]() |
|
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå okay, overdrivelse fremmer forståelse! Måske ikke direkte svindlere, men i al fald har de efter sigende elendig service! - jeg vil i hvert fald ikke risikere at sidde med et defekt produkt, jeg ikke kan få returneret, fordi de er nogle nisser ! :-) Andre der har set USB mics som den hos Conrad ??
|
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |