|
Fejl på BD?: Harry Potter & The deathly Hallows 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2012 kl. 23:49 |
Er der andre der har oplevet fejl på denne udgivelse? Jeg undrede mig over at den ind i mellem hakkede lidt i det. Ikke meget, men nok til at man opdagede det. Nærmest som en lille pause. Jeg satte info på skærmen, så jeg kunne følge med i evt. fald i Mbps. I kapitel 9 oplevede jeg to gange at Mbps var på ca. 20, og i det øjeblik fejlen indtraf faldt Mbps til 1. Herefter røg den op på vanligt niveau igen. Før kapitel 9 indtraf samme fejl adskillige gange. Den blev afspillet på en Sony BDP-S370. Jeg vil prøve en af de andre afspillere i morgen. Jeg har afspillet ca. 120 BD's på maskinen og har ikke set det problem før.
Redigeret af kaizer - 13-Januar-2012 kl. 23:49 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MÅSKE har du oplevet at disken har skiftet "lag". Når Blu-ray og dvd'er skifter "lag" kan der kommer et lille hak. Jeg oplevet det ikke så tit på blu ray men på dvd'er der går lyden helt ud og billedet stopper i 1 femtedel af et sekund. Om Mbps dropper under dette lag skifte vedjeg ikke, men det kunne være en forklaring
![]() |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Ja, jeg har oplevet lag skifte af forskellig varighed på dvd film. Jeg har dog aldrig bemærket det på BD. Den har vel kun to lag, og jeg oplevede fejlen mindst 4-5 gange inden kapitel 9's to gange fejl, så umiddelbart tror jeg ikke at det er det.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2121 |
Har du nyeste firmware i din afspiller? Det kan godt have betydning.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Jeg har aldrig opdateret den, så det aner jeg ikke. Jeg har kun fået prøvet på en af mine andre afspillere; en ældre Panasonic DMP-BD35, og her var problemet der også; dog ikke i så voldsom en grad. Jeg bruger ikke afspilleren meget, og jeg kunne ikke umiddelbart finde ud af om jeg kunne få noget info om Mbps på skærmen. Tilbage er to afspillere som jeg nok først får prøvet i løbet af ugen. |
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
Jeg lånte min nieces Harry Potter og der hakkede den også en gang imellem, bruger en Oppo bd-80, firmwaren skulle opdateres før den ville afspille filmen. Det kan være der er et par dårlige bd's i omløb
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Jeg har set min, både i 2 og 3D, og der var ingen problemer med min.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Godt at vide. Så den hakkede altså selvom firmware blev opdateret. Fik hun filmen byttet?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Nu har jeg lige haft min i, bare lige for at være sikker. Hele kapitel 9 kører helt uden problemer. Jeg spiller den på en pana 310.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Heller ingen problemer med min..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |