recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 "glemmer" parring med controller!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 "glemmer" parring med controller!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 "glemmer" parring med controller!!
    Sendt: 05-December-2009 kl. 17:43

Et spørgsmål angående parring af controllere.

Parrede mine to controllere via kabel da jeg fik min PS3 slim (250gb) for ca. en måned siden. Det første stykke tid virkede alt efter planen, (startede op med at opdatere til seneste software på ps3).
Men den inden for den seneste uge er det som om maskinen glemmer parring med controllerne nogle gange (uden at være 100% virker det som om det kom omkring de tidspunkt, hvor jeg hentede en ny version af ps3 software).

Når man trykker på ps knappen på controlleren starter maskinen op, men nogle gange bliver  controlleren ved med at blinke i alle fire dioder på fronten uden at få kontakt... Så maskinen kan startes af controlleren, men nogle gange er der ikke kontakt efterfølgende (har prøvet med begge controllere med samme resultat??
Hvis man så resetter den ene controller og parrer den via kabel igen, virker det og her kommer det, der for alvor er mystisk: Når jeg så har parret den ene controller med kabel, virker den anden controller igen!! selvom den ikke er blevet parret igen?? 

Nogen der har oplevet noget lignende/har nogle råd?

Hvor lang tid er det normalt at de fire dioder blinker før den får kontakt? På min det som om der går temmelig længe, måske omkring 10 sekunder

Redigeret af thor-thor - 05-December-2009 kl. 17:45
Til top
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 20:25
Jeg vil komme med et kort svar og sige, at jeg har haft de samme problemer de sidste par dage. Efter hvad jeg kan huske begyndte det efter jeg opdaterede til nyeste firmware. Men en løsning har jeg desværre ikke.
Til top
Haapanen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2008
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 20:46
Du skal tænde på controlleren mens kablet er i.. Når den er startet op og "parret" kan du tage stikket ud igen. Samme procedure med alle controllere :)
Det nytter ikke at forsøge at parre dem mens konsollen er tændt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu