|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
supernillo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 15-November-2009 kl. 10:52 |
Hej forum
Jeg har brug for lidt hjælp - min knægt på 3½ er helt vild med at spille på sin fars PS3 og har indtil nu forlystet sig med Ratatouille (elendigt spil) og så tutorial'en i Battlefield 1943 hvor han ikke skyder mennesker, men til gengæld demonstrer lovende evner ud i destruktionens kunst
![]() Han har fuldt styr på de to styrepinde og knapperne.
Hvad er der ellers af spil til de helt små? Har set der er kommet et Madagascar Cartz ud her i november men det får elendige reviews ligesom det Cars spil der også lige er landet.
Kender I andre gode spil evt. blandt de efterhånden mange titler der kan købes i Playstation Store, som en lille dreng kan more sig med? (Hvad med f.eks Minininjas?)
På forhånd tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Der er spillet EyePet - http://www.youtube.com/watch?v=aPENA1Bpm68
Jeg har ikke selv spillet men ud fra hvad jeg har læst og set, så egner dette spil sig vist godt til de yngste brugere :) |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Dengang jeg var knægt og spillede NES/SNES var jeg da fuldstændigt ligeglad med om spillet havde fået gode eller dårlige bedømmelser, bare jeg kunne få lov til at spille.
Det samme vil jeg næsten vædde med at din knægt også er, medmindre han fra en tidlig alder er meget kritisk, hvilket jeg dog tvivler.
Ta' du bare og køb nogle "skodspil" billigt, eller evt. brugt, også se hvad han synes om det.
Men havde jeg været dig, tror jeg at en Nintendo Wii kunne egne sig helt godt, særligt nogle af de klassiske Nintendo spil - man kan nemlig købe Super Mario bros. 1,2,3 samt Mario World, også skulle Yoshi's Island vidst også udkomme, og det er noget han helt sikkert ville kunne underholde sig med i mange timer.
![]() Men det er så bare mit syn på det, der er i hvert fald ingen grund til at tage de "reviews" helt seriøst, medmindre der er tale om direkte fejl i spillene, hvor de ikke virker eller lign.
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Min søn på 4 år har de seneste år spillet LEGO Star Wars med stor succes. Han elsker det simpelthen. Vi har nu også købt LEGO Batman, som han ligeledes er helt vild med.
Download evt. demoen til Batman på PSN Store. Den er gratis...
|
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Kan man ikke få nogle spil a la dem til vtech eller hvad den der populære konsol til de små hedder.
Har selv en på 2½ og 4 og overvejer en ps3 - mest for min skyld, men gerne med sekundær gevinst. :D |
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Helt enig i at legoserien er god til drenge på den alder.
Min søn på 4 elsker at spille spille Star Wars, men det kræver at jeg også deltager, ellers kommerhan ikke igennem banerne. Et godt spil til far og søn, for begge spillere behøver ikke være så fantastisk dygtige for at komme gennem banerne.
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
der ligger desuden et demo Ninja Turtles spil på ps-store, som ligner skod, men drengene kan finde ud af det.
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Cars spillet er nu ikke så dårligt. Min dreng på 9 synes det er sjovt til afveksling for Burnout Paradice og Gran Turismo P. , som han mest spiller. Pigen på 7 spiller ikke racerspil, men synes også Cars er sjovt nok.
Eller er der "Little Big Planet" samt "Rachet og Clank", der jo endda begge er med dansk tale. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |