recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min 2 uger gamle PS3 vil ikke starte - hjælp?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin 2 uger gamle PS3 vil ikke starte - hjælp?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clausdj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Min 2 uger gamle PS3 vil ikke starte - hjælp?
    Sendt: 21-November-2009 kl. 13:12
God eftermiddag kære forumbrugere.

Jeg sad her til formiddag og spillede FIFA10. Da jeg var færdig, ville jeg gerne tjekke internettet og trykkede derfor på PS knappen på min controller og valgte "Internet Søgning". Jeg har tidligere benyttet funktionen, men denne gang lukkede FIFA som det skulle, men "Internet søgning" blev ikke åbnet.
I stedet stod den bare i den røde intromenu. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men den røde baggrund, der kommer før menuen, den står der bare hele tiden. Jeg kan connecte controllere og slukke dem igen via langt tryk på PS knappen, men jeg kan ikke slukke PS3'en, hvis jeg følger denne funktion, så slukker skærmbilledet, PS3'en knurrer stadig og den knap over tænd/sluk knappen på PS3'en står og blinker grønt.

Jeg håber I kan hjælpe!

Med venlig hilsen
Claus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu