recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 spil must have?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 spil must have?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Derre Derre skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Hvorfor FRARÅDER du de nævnte spil?

Tekken blev frarådet pga. lag ved online spil, og pga. tv'et ikke kunne vise 720P...Dead

Var det et SD tv eller..?

Nej det var ikke et SD tv, det er bare Anima der har læst forkert. Spillet kører fint i 720p, du kan være helt rolig.

Nej, jeg har ikke læst forkert. Tv'et ville ikke vise 720P. men istedet 576i. Du kan selv læse tråden "Tekken 6 til 18 pund".

Jeg er nemlig imod smed, da hans holdninger strider imod samtlige anmeldelser jeg har læst, set og hørt - men vi har alle en forskellig smag. Jeg har ihvertfald et Tekken 6 på vej til de 18 pund lige pt, så jeg glæder mig til Tekken "5.5" som det er blevet kaldt.
Til top
JSThomsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 18:54
Uncharted 2 imo
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 22:10
Imponerende så meget ravage man kan starte ved at skrive man ikke bryder sig om nogle titler!..

Trådstarteren spurgte om nogle erfaringer mht spil og jeg gav mine erfaringer med spillene. Som jeg har påpeget flere gange, er smag forskelligt og bare fordi anmelderne siger det er godt, behøver jeg jo ikke synes det..

jesus - nevermind..
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu