|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lucaserjeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 10-April-2009 kl. 17:30 |
jeg har fået mig et tv( http://www.toshiba-tv-dvd.dk/da/Regza-lcd-fjernsyn/Lcd-tv-30 -39-skaerm/32-Regza-lcd-tv-AV-serie/ ) som jeg gerne vil sætte til min pc, men når jeg sætter pc´en til viser tv´et kun sort skærm. hvad skal jeg gøre har prøvet at sætte opløsningen men hjalp ikke |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Det vil nok hjælpe, hvis du fortæller-
- hvilke stik du bruger på henholdsvis PC og TV - hvilken opløsning og refreshrate, du har valgt på PC'en - om du bruger TV'et som PC'ens eneste skærm, som klonet skærm eller som udvidelse af skrivebordet |
|
![]() |
|
lucaserjeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
jeg bruger hdmi i tv´et og dvi i pc´en tror jeg. 1280x1024 i opløsning ved ikke helt hvad refreshrate er jeg skal bruge tv´et som eneste skærm |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Hvis du bruger DVI/HDMI, bør du få mulighed for at vælge en opløsning, som passer til TV'et, f.eks. 1920x1080 eller 1368x768. Det er lettest at se, hvis du samtidigt har en almindelig PC-skærm koblet til og kører separat billede til hver skærm - altså såfremt du har to skærmudgange på PC'en.
Refreshrate indstilles i Hertz under PC'ens grafikindstillinger. Jeg gætter på, at dit TV kan tage 50 Hz, 60 Hz og måske 24 Hz. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |