|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Citizen Kane (Rosebud) med Orson Welles
Giant med bla. James Dean Disse ser jeg frem til på BD
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
Gøgereden.
resevoir dogs (håndlangerne) true romance (christopher Walken vs dennis Hopper ![]() hmm...der er sku mange Redigeret af p.las - 01-September-2011 kl. 10:47 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Du kan godt begynde at glæde dig |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Ja, den er også fantastisk. |
|
![]() |
|
TripleD ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Der er da vist nogen der har glemt Rocky og First blood (Rambo 1)
Yes yes, elskede Sly da jeg var en bette knægt ![]() Redigeret af TripleD - 01-September-2011 kl. 13:12 |
|
Med venlig hilsen
TripleD Panasonic 50" VT20 Min første fladskærm :-D Pioneer VSX-921 Surround receiver CAV Audio 5.0 Front: Fi-EX. Center: Fi-C30 Bag: Fi-S30 Mangler nu kun en ordentlig sub :-D |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Om 3 år er "Boondock Saints" en klar nr. 1 på din liste.
Soko
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Er der slet ingen der ser de gamle James Bond længere...? Ikke alle var super, men det er de film jeg har set flest gange. Desværre solgte jeg min dvd-samling da de begyndte at spytte BD-bokse ud..... og stoppede igen! ØV - kom nu med de sidste!
Men nyder fortsat især humoren i Roger Moore-filmene! ![]() Redigeret af Jessemand - 01-September-2011 kl. 19:54 |
|
![]() |
|
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
James Bond holder hundrede. Jeg ser tit og ofte især de gamle (helt frem til og med de nyeste - men mest de gamle fra perioden 62-89) Connery er cool og kontant som få, Lazenby stærkt undervurderet og med i den måske bedste film i serien, gode gamle Roger er slet ikke til at stå for - en perfekt Bond til 70,erne og start 80,erne (omend en kende for gammel, 58, i A View to A Kill) og min egen helt store favorit, dystre, sammenbidte Timothy Dalton. Så bare rolig - du er ikke alene på Bond-fronten. Jeg har været med siden jeg som 10 årig i 1987 så The Living Daylights og det "uægte barn" Never Say Never Again (fra 1983 men så den på video i 1986).
Generelt er størstedelen af de film jeg synes holder, holder endnu og holder mest af, ved at være alt lige fra rigtigt gamle til 15-20år gamle film. Casablanca, Rear Window, Strangers on a Train, Psycho, North by Northwest, All The Presidents Men, The Conversation, Star Wars, Jaws, Blues Brothers, Himmel Über Berlin, JFK, The Commitments, Pulp Fiction... you name it. Gamle danske klassikere som Martha, Frede-filmene og Olsen-Banden er også beskattet guld i min samling.
Redigeret af Kip James - 01-September-2011 kl. 21:06 |
|
![]() |
|
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Blade Runner
2001 Terminator 2 ![]() Alien Event Horizon (okay, den mangler 1 enkelt år på bagen, men jeg elsker den..) Groundhog Day Coming to American Trading Places (Bossen og Bumsen) ... Og så kom østrogen op i mig ;) Gone With The Wind Dirty Dancing Pride & Prejudice (mini serien med Colin Firth) - Sidsel |
|
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+
B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685 Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |