|
1:1 kopi af hdd pga. større hdd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2013 kl. 11:06 |
Hej allesammen. Jeg har lovet at hjælpe den gamle med hans lenovo pc. Han vil have en større HDD i. Så for at slippe for at geninstallere osv osv. Kan man så lave en 1:1 kopi og lave en partion på den ny hdd og ligge det image over på den partion som intet var hændt? Håber i forstår. God søndag. Mvh Daniel
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja:
Har selv brugt programmet i flere år, da jeg havde Windows pc. Brugte versionerne 10 og 11.
Redigeret af Brixen - 23-Juni-2013 kl. 11:18 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hest ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan anbefale HDclone, det er det bedste og hurtigste program jeg har haft til den slags. Med Acronis har jeg ofte haft problemer med at boote Windows på den nye disk, men aldrig med HDclon. Og så er det enkelt og hurtigt at bruge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |