recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lenovo T520 reservedel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lenovo T520 reservedel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bambus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lenovo T520 reservedel
    Sendt: 06-Juli-2013 kl. 20:03
Mit Lenovo Palmrest Assembly w/Smartcard nr. 04W1365 er flækket flere steder på min Lenovo T520 4242 W38. Er der nogen, der ved, hvor man kan erhverve et nyt? Kan godt finde det på nettet, men skal helt til USA eller Canada for at finde noget, der ligner. Er der ikke et sted i DK, hvor man kan rette henvendelse og købe. PC´eren er købt privat herigennem recordere.dk - derfor ingen support eller garanti.

Fra Lenovos egen supportside drejer det sig om denne reservedel: http://support.lenovo.com/en_US/product-and-parts/detail.page?LegacyDocID=MIGR-76718#2
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 20:28
Prøv Lenovo Warranty and Repair Support Service   7010 5150
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bambus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Prøv Lenovo Warranty and Repair Support Service   7010 5150

Okay - det var hurtig respons. Tak for det - jeg prøver at ringe på mandag.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu