recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic pv600 svag brummen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic pv600 svag brummen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 12:26
Ingen støj fra min PV60E.
Til top
PlasmaOskar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 12:45

Det er en mystisk sag. Siger Panasonic at man ikke kan gøre noget ved det, fordi alle apparater støjer lige meget og man kan ikke gøre noget ved det ( og så er der nogle som ikke kan høre denne form for støj?). Eller siger de det fordi de gider ikke have en ekstra omkostning der er forbundet med at skifte x antal kondensatorer ud.

Min støjer så meget så det er irriterende og jeg har haft den til reparation. Er der nogle som har et forslag til hvad man bør gøre i sådan situation ?

Til top
kazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 12:14

Tror desværre ikke der er så meget at gøre hvis panasonic ikke kan eller vil gøre noget...

Jeg tror ikke det er alle der kan høre den brummen der kommer fra tvet... eks. kan damen i huset ikke høre den men jeg kan...

Underlig der ikke er andre med pv600 eller pv60 der kan give et hint om deres brummer eller hur!?!

Redigeret af kazz - 22-September-2006 kl. 12:18
Til top
Per K Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2003
Sted: Norway
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 17:09

I dag har jeg lyttet en gang til veldig nøye. Det er stille i huset, volumet på tv'en er av, og jeg har prøvd med lyse og mørke bilder. Jeg har også lyttet bak tv'en, men det er nesten helt stille.

Jeg har tidligere hatt flere forskjellige 4:3 og 16:9 billedførs tv'er og har på noen av dem opplevd støy, og gått mange runder med selgerne om dette. Så jeg vet at det er utrolig irriterende.  

Per K
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 19:34
Jeg skulle mene de fleste TV har en brummen fra strømforsyning. Mit gamle CRT og det nye Px600 har denne brummen, men man skal helt tæt på for at høre den, og lyden skal være skruet helt ned. Faktisk havde jeg ikke selv observeret denne brommen indtil jeg læste denne tråd.Teoretisk set skulle denne brummen være værre hvis det er vægmonteret. Så skru op for lyden igen og nyd dit nye TV 
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 20:40

nextgeneration

Ville personer acceptere strømforsyning og Skærm adskilte ? To forskellige Rum. Fra 200 og til 300 watt er vel svært lave lydløs. Gamle CRT skærme bruger vel en hel del mindre.

Jeg ved godt sammenligningen ikke holder, det jeg glemmer er hvor irriterende lyden bliver. Plat umulig blot forsøge abstrahere fra.

OK hvad mon "Tænk" ville mene herom? og hvor på en generings linje ville Tænk anbringe dette fænomen.

Mvh

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

nextgeneration

Ville personer acceptere strømforsyning og Skærm adskilte ? To forskellige Rum. Fra 200 og til 300 watt er vel svært lave lydløs. Gamle CRT skærme bruger vel en hel del mindre.

Jeg ved godt sammenligningen ikke holder, det jeg glemmer er hvor irriterende lyden bliver. Plat umulig blot forsøge abstrahere fra.

OK hvad mon "Tænk" ville mene herom? og hvor på en generings linje ville Tænk anbringe dette fænomen.

Mvh

Jeg vil nu sige at hvis denne brummen kan høres mere end 1 meter væk må der være noget galt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu