|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Juve20 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-August-2006 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
hmm sony 32v2000 og samsung 32m71b er vel os bedre end de modeller der bliver brugt i testen
|
||
![]() |
||
hekke ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() |
|
Hej Brian Efter hvad jeg kan se, er det testede Sony et KDL-32S2010 og ikke et 32V2000. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Brian nævner ingen steder noget om at der er testet et 32V2000 - det var Soko der bragte den model ind i debatten. Modellerne der er med er iøvrigt. JVC LT-32X70 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Næh men Brian påstod: "Du finder ikke bedre modeller på markedet PT fra hverken Samsung, Panasonic eller Sony" Philips undlod han dog, da han nok vidste at den ville jeg ikke hoppe på. Så generelt kan vi vel konkludere at denne test har testet Philips, Samsungs og Sonys mid/low-end modeller sammen med JVC's X model.
Redigeret af lahan - 20-September-2006 kl. 17:44 |
||
![]() |
||
Bekko ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad Sony V2000 koster men den testede Sony er jo 3-4000 billigere end JVC og Pana som får topkarakter. Man skulle næsten tro at man også i Norge kan købe Sony V2000 i 32" til under 19.000. |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Nu skrev jeg også mid/low-end. At det er mid-end behøver ikke at betyde at det er dårligt. F.x. har den testede Philips model et virkeligt flot billede, ligesom JVC X model. Modellerner der ligger under vil jeg kalde gamle modeller, eller måske gammel teknologi i et nyt kabinet.. |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Hej igen Ikke fordi jeg gider at diskuterer dette i det uendelige, men hvis det er denne (se herunder) meget korte beskrivelse, vil jeg stadig mene, at det er helt værdiløst. Hvor meget er "design" vægtet ??? og hvad er "brugervenlighed" og "kvalitet" i denne test??? "TV-en fra Sony er kompakt og god, og leverer nyanserte og skarpe bilder. Får litt trekk for at den ikke treffer 100 prosent på fargene. Tilkoblinger: 1xHDMI, komponent, S-video, 2xScart, video, VGA, audio ut.
Slik er testen utført:
Mer utfyllende om testen kan du lese i siste utgave av bladet Hjemmekino. " Faktum er, at man kan købe Testvinderen fra JVC eller en BEDRE sony model, end den testede (KDL32V2000) for nogenlunde samme pris (+/- 1500,00 kr.) via www.edbpriser.dk Jeg valgte at reagerer på Brian´s indlæg, da det virker dårligt underbygget. Hvis du har hele testen, vil jeg da gerne se den Venlig hilsen Soko |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |