|
Baghøjttalere for langt til sofa? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 17:26 |
Jeg kommer til at sidde 3m fra bagvæggen, vil de være for lang en afstand? Alternativ er at jeg skal sætte dem fast i loftet, hvilket jeg ikke er helt varm på. Nogen der har gode erfaringer med denne afstand til sofa?
|
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan lige tilføje at jeg har et vindue på højre side derfor er jeg nødt til at bruge bagvæggen, hvis sofaen kommer længere bagud er jeg for langt fra tv som hænger på den forreste væg
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Nej, det er ikke noget problem.
Jeg har 5 meter til min, det er kun et spørgsmål om effekt nok. |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Her fungerer det rigtig godt. Jeg har omkring 4 meter ned til mine baghøjttalere.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
snakker vi surround back højttalere i et 7.1 setup, eller surround højttalere ( som skal hænge 90-100 grader fra lytteposition ) i et 5.1 setup.?
|
|
![]() |
|
OK tak for respons lyder som en god løsning så. Til Strecker, jeg mente et 5.1.4 setup det fik jeg ikke lige skrevet.
![]() Redigeret af hifreak - 12-Oktober-2015 kl. 14:08 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Okay.
Så er der ingen ko på isen.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |