|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 18-Juli-2011 kl. 21:23 |
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Bare det at Hans Zimmer står bag lyden, er et godt tegn på en lovende film!
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
EDIT: ihvertfald lydmæssigt ![]() |
|
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Ikke den mest spændende teaser der er lavet nogen sinde! Men Nolan skuffer jo så og sige aldrig, så vi har vel grund til at håbe :-).
/Nils
|
|
|
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jeg glæder mig til filmen, men muligvis den kedeligste trailer nogensinde...
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er en teaser, det er derfor den er lidt kedelig.
Men jeg glæder mig til at se hvad Nolan har gjort med ham skurken. Bane tror jeg han hedder.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det tyder meget på at det er Bane.
http://www.huffingtonpost.com/2011/05/20/batman-the-dark-knight-rises-bane-photo_n_864741.html |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Yep det var det han hed
![]() Jeg glæder mig virkelig til at se hvad Nolan har gjort med ham.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |