|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Ja, skrab 3k ekstra sammen og køb såen et. Du vil nok ikk' bli' skuffet.
|
||
![]() |
||
carlmartin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Hvorfor ikke købe et Philips 42PF5320 - et 42" plasma-TV til under 10K incl. levering hos labtops.dk? Jeg kan godt høre, at det lyder så billigt, at der må stikke noget under. Men HVAD der er galt, kan jeg ikke gennemskue Lidt senere: Søgte på Google og fandt link til recordere.dk: Det har (selvfølgelig) været debatteret her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9283&P N=2 Redigeret af carlmartin - 07-September-2006 kl. 23:30 |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Du har jo 14 dages fuld returret på fælleskøbet så det er jo bare at prøve. Måske du ikke har så kritiske øjne som plasma tilhængerne Redigeret af Bimsen - 08-September-2006 kl. 10:32 |
||
![]() |
||
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
|
Mit råd (selvom jeg har LCD og synes dette er bedst "for mig"). Det er mit råd - gå ikke på kompromis, hvis det er et plasma du vil have ! Køb evt. fra Tyskland, som jeg gjorde - der er penge at spare. /Anders.
Redigeret af AndersPier - 08-September-2006 kl. 10:56 |
||
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Du kunne også kigge her. http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 37pv60e |
||
![]() |
||
Flame ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
har idag været ude og kigge lidt omkring i butikkerne. Faldt over et samsung 32" s71 som jeg faktisk syns stod ganske pænt, set fra den afstand jeg kommer til at sidde i. Selvfølgelig var Pana 37" pv60 pænere, men omvendt også en del dyrere. Hvis jeg syns at det Samsung er ganske fint, skal jeg så tolke det som om at jeg vil blive endda meget glad for en af de tre modeller? Har jo nok ikke så kritiske øjne som jer andre da jeg er vant til at skoddet prosonic fjernsyn med diverse defekter.
EDIT: Er det bare for at drille mig at i har sørget for at give 6 stemmer til hvert fjernsyn så det bliver HELT umuligt at bestemme sig? Redigeret af Flame - 08-September-2006 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
doc2 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Jeg tror at fordelingen er seriøs nok. Jeg har kig på selvsamme tv + et Sony U2000. Læs evt. Ottos (fra TC) indlæg om kontrast. Nogle bliver klogere, andre mere forvirret. Jeg er nok landet på Toshiba (6345 kr + fragt) eller Sony U2000 (6840 kr + fragt) fra Tyskland. Ole |
||
LG RH 7500 300 GB
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
hehe - det viser jo blot at man ikke skal lægge så meget i hvad andre mener - da alle har sin egen individuelle mening udfra deres ønsker og behov, og udfra hvad de nu selv har valgt. Du vil sikkert blive glad uanset hvilket af dem du vælger - der er nok ingen af dem der er væsentligt dårligere end de andre. Jeg har også stemt
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Flame ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
JA det kan vidst ikke siges bedre :) Sad lige og kiggede på en anden tråd ang. indstiling af Toshibaen ogk an se at du og mange andre diskuterer livligt hvordan det skal indstilles og ingen er helt enige :) Pt. hælder jeg mest imod LG´eren da jeg syns det er flottere designet end Toshibaen og fordi det har 2 tunere. Omvendt lyder det til at Toshibaen har et flottere billede men da jeg i forvejen ikke har et "godt" tv så vil jeg sikkert ikke "mærke" forskellen i det lange løb ;) |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Jamen så skal du da bare købe dét - og ikke lade glæden ved din nye lækre fladskærm spoleres af hvad andre måtte mene om det ene eller andet
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det vil jeg sku gøre :)
Tak for hjælpen allesammen, og nu står den 7-7-7 det kan ikke gå helt galt |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |