|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() Sendt: 26-September-2006 kl. 21:36 |
Jeg ved ikke om dette er emne er berørt tidligere, men her kommer spørgsmålet igen. Hvorfor er det lige at alle LCD TV (og plasma for den sags skyld) altid har 1366x768 opløsning når HD-standarden er 1280x720. Vil det ikke give markant dårligere kvalitet når alting altid skal opskaleres fra 720 til 768, eller hvordan ligger landet... |
|
![]() |
|
mbk6 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg er med på en lytter, jeg synes også det virker tåbeligt. Har de andre standarder i Japan eller lign.?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Plasma TV under 50" kører med 1024*768.
|
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
I stedet for at komme med en lang forklaring, synes jeg I bør læse Rasmus Larsens artikel på Flatpanels.dk: http://www.flatpanels.dk/tvbegreber.php#5 /Tarkin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |