|
Købe nyt, eller bygge på gammelt? Blue vs. Zensor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2015 kl. 15:42 |
God eftermiddag til jer alle.
Jeg sidder her lidt i syv sind om hvorvidt jeg skal bygge videre på hvad jeg har, eller sælge ud og købe nyt. Pt. Har jeg fået samlet følgende sammen Dali blue 6006 Dali blue c1000 Dali blue 2002 (Dali Blue R1000) Pioneer VSX-421 R1000 står i parentes, da 2002'erne er for store til stuen, så de skal udskiftes med r1000 i stedet. Jeg er endnu ikke nået dertil endnu hvor jeg har haft sættet sat ordenligt til, justeret ind eller ret meget, så er lidt blank på hvor godt det lyder i forhold til det andet sæt. Overstående var netop planen, men. Så kom jeg en tur i hifi klubben forleden og lyttede til et sæt Dali zensor Pico, koblet op med en Dali e-09 sub. Og må indrømme jeg var en smule imponeret. Prisen skræmmer mig dog en smule, da 800 kr for en højtaler ikke virker af ret meget, når jeg ved hvad blue serien kostede for år tilbage. Men hvad ville i gøre, finde et sæt r1000 og få blue sættet sat op. Eller få det sparket af på brugt market og gå efter Pico serien + pico vocal, og e09/e12 subben? (dette er mit absolutte max budget, er klar over deres tilbud på zensor sættet til 9992 kr, men det bliver for meget)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blue sættet - eventuelt suppleret med en sub......
Klaus |
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret, men der tror jeg fruen trækker grænsen, det er enten et lille sæt med sub, eller et stort sæt uden :).
Men måske nogen kunne uddybe en smule hvorfor blue sættet er bedre? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |