|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
Desværre nej, det er lige langt nok væk
![]() Jeg kan se du har fået det til at virke og at det var en termineringsfejl.... Det kan du så trøste dig med at 90% er
![]() Brian
Redigeret af Bschmidt - 29-Marts-2010 kl. 12:23 |
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Okay, så har du sikkert fået fat i LK´s ældgamle cat5 udtag; http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=508D5802 Redigeret af Bjarke - 27-November-2009 kl. 21:08 |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Nope. Har lige checket pakken, og det passer ikke sammen med det EAN nr, der står på den side, du linker til. Desuden er det et Cat5e dataudtag. |
||
Anders
|
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Okay, så den jo fin nok.. meen faktta er at i den professionelle installatiner af data, hører LSA værktøjet sig absolut ikke til... Da det alt sammen fungere med 110tool.. Jeg troede såmen heller ikke LK havde lavet nogle nyere connectere, som ikke var lexcom systemet uden værktøjsmonteirng (kun bidetang og afisolerings værktøj) Det væselig forskel på LSA og 110, er at LSA er ret blødt tryk den giver. hvor 110 bliver er krafter bag når det connecteres. og her er det ikke en saks der klipper, men en kniv der med slaget klipper ledningen over. |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Man kan så vidt jeg ved sagtens installere LK's dataudtag uden værktøj (kun bidetang og afisoleringsværktøj), men jeg ville bare være HELT sikker på, at ledningerne fik fat
![]() |
||
Anders
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |