|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Hmm - taler vi samme returvej, som yousee's hd-boks har, eller...? for jeg har lys i link-ikonet på hd-boksen (og den er sat til efter forstærkeren...) |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
Fullrate tilbyder ikke email-konti. Jeg vil også anbefale Gmail. Spamfilteret skulle være rigtigt godt.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Jeg takker. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Når der er lys i LINK, så er der Returvej. Der er vist noget om, at når du har Internet fra You See, så skal Samsungboxen via router for at få net. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Gert13 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Jeg kender ikke HD-boksen fra you-see, og jeg har heller
ikke set et el-diagram over en antenneforstærker. Det jeg skrev var bare det jeg fik at vide da jeg ville have tv- stik i 4 rum og stadig have internet via kabeltv. Det skal også lige siges at jeg får tv signaler fra en lokal antenneforening og internet fra Arrownet, så jeg kender ikke yousee eller deres produkter. Det jeg har nu virker perfekt, så hvis trådstarter skulle få problemer med at få internet til at virke efter antenneforstærkeren kan han evt. undersøge om det er en manglende returvej der er problemet. |
||
|
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Det er helt fint med info'en!! Så ved jeg da, hvad der muligvis er galt, hvis jeg får problemer... tak for det ![]() Men i og med, at jeg har returvej i hd-boksen pt. må jeg gå udfra, at jeg ikke får de problemer, når jeg skifter internet! |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
C Aagaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Det er vel også vigtigt at kabelmodemet tilsluttes det antennestik, hvor signalet kommer ind i huset ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, modemmet skal tilsluttes indgangsudtaget, og via TV/Radio/Data filtret. |
||
|
||
![]() |
||
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
|
Alternativt kan men benytte en forstærker med returvej.
|
||
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |