|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 15:22 |
||
Saa er de forste 46" LCD i Full HD kommet til Danmark, de kan ses hos Speakers Corner fra paa mandag.
|
|||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||
![]() |
|||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Hej Brian Jeg har før kommenteret på et af dine indlæg, og nu må du ikke tro, at jeg forfølger dig eller JVC, for det er ikke meningen Men jeg googlede det nævnte TV af alm. interesse, og det ser umiddelbart ud til, at det "kun" understøtter 1080i, så FULL HD er vel, i bedste fald, lidt at en tilsnigelse. Jeg kan heller ikke se, om nævnte TV kan behandle et HD-signal uden diverse op- og nedscaleringer. Så vidt jeg kan se, kan Sonys X-serie det samme, eller hvad???
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
I denne artikel står at det understøtter 1080P: http://www.jvc.no/article.php?id=100021&catid=7
Næh, eller om alle filtre og billedebehandling virker i alle opløsninger.
Ja - det er ikke verdens første "full HD" TV - men JVC's første. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||
![]() Og det er selvfolgelig vores forste Full HD TV og ikke verdens, hvis der var nogen der havde faaet den forstaaelse. Redigeret af BrianJVC - 05-Oktober-2006 kl. 17:34 |
|||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||
![]() |
|||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Hej Brian Jeg har i andre tråde set, at debatten har udviklet sig i en personlig/ophidset retning og det var bare det jeg ville imødegå.
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Det lyder som et ret spændende fjernsyn! Men hvorfor:
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Hej! Måske at de ikke har kunnet få det til at virke på andre paneler endnu(clear motion drive)-ligesom Philips der ikke kan få ClearLCD til at virke på alle deres paneler Størrelse fejler jo sådan set ikke noget(bigger is better)-det skal bare lidt ned i pris lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Det er ikke alle der har brug for et så stort fjernsyn. Men du har nok ret i at det har noget med paneltypen fra LT-37M60, som de ikke kan få i andre størrelser (men så kunne de da lave et LT-37Z70!!).
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Jo...alle har "brug for et stort tv"..det er bare ikke alle som er klar over det Selvfølgelig er det ikke alle der har PLADS til et stort tv......men "brug" for den federe oplevelse det giver,har vel alle? lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |