|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Deadwood
Mad Men
Carnivale Life on Mars (UK) I Claudius Tinker, Tailor, Soldier, Spy + Smileys People The Wire State of Play (UK) Hill Street Blues Breaking Bad |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Jeg vil sige at i humor genren, er mine favoritter How I met your mother, og The Office amerikansk version( sidder og griner højlydt for mig selv+ der er mange sæsoner at gå i gang med)
Mere seriøse finder jeg Mad Men genial+ super god blu-ray kvalitet.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Nogle af de serier der har hittet mest her på parcellen (og det er lidt blandede genrer) er Lost, 4400, Gilmore Girls, Harper's Island, Cape Wrath, X-Files, Firefly, Army Wives, Band of Brothers, Damages og Twin Peaks |
|
Steen
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Walking Dead blev jeg fuldstændigt bidt af, men The Event fangede mig aldrig rigtigt. Game of Thrones er helt klart også seværdig, selvom den godt kan virke lidt sløv i starten mens det relativt store persongalleri introduceres. Den accelererer dog hen over midt af første sæson og sætter en voldsom slutspurt ind i de sidste 3-4 afsnit. Fringe er også en rigtigt god serie - især hvis du er til noget mystik/overnaturligt (som X-files). En fed ting er dog at selvom de fleste episoder er af overnaturlig karakter, så er der altid en videnskabelig forklaring. Det er aldrig noget med: "Han/hun kan ditten og datten fordi han/hun har overnaturlige kræfter". Der bliver altid givet en forklaring, så selvom det er sci-fi så føler man ikke at det er så meget som fx. Heroes eller X-files hvor det er decideret overnaturligt. Karakteren Dr. Walter Bishop synes jeg også er helt eminemt. Hvis du er vild med Firefly, så kunne Dollhouse (også af Joss Whedon) være en mulighed. Hvis der skal være lidt til hunkønsvæsenerne (og også nogle af hankøn, selvom de måske ikke vil indrømme det), så er en serie som Grey's Anatomy også værd at gennemse. |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
En serie jeg klart vil anbefale, er Supernatural, er selv lige gået i gang med sæson 6, som er den sidste nye da de først lige har bekræftet en sæson 7, men klart et kig værd! ;)
Ellers er der Smallville, har selv alle sæsonerne der os ;) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvis man er til drengerøvs-serier og film, er Entourage en forrygende underholdende serie, som følger en up-coming filmstjerne, og sit slæng (Entourage) i Hollywood, og ikke mindst hans agent Ari Gold, som har modtaget flere emmy´er for sin sin fantastiske præstationer, og som bare skal opleves.
Ari Gold spilles af Jeremy Piven. Serien er baseret på dele af Mark Wahlberg's oplevelser og erfaringer som tidligere up-coming stjerne i Hollywood. Serien er især kendt for at have minimum 2 gæste-optrædender af kendte skuespillere med i hvert afsnit, og det lige fra Scarlett Johansen, Jessica Alba, Matt Damon, Mark Wahlberg, og mange flere, f.eks. James Cameron, Peter Jackson og Martin Scorsese, som egentlig ikke er skuespillere. Fælles for dem alle er, at de typisk spiller sig selv, da serien gerne vil bygge på lige dele fakta og fiktion. Serien kører i perioder i et vanvittigt tempo, og stilmæssigt minder den lidt om The Social Network, bare i et meget højere tempo. http://www.imdb.com/title/tt0387199/ Her er et underholdende klip, som meget godt beskriver ovenstående, og som indeholder adskillige referencer til virkelighedens hollywood på daværende tidspunkt. Eskalerer midt i klippet fra femte minut. http://www.youtube.com/watch?v=FyfbBguGEiU Redigeret af vasif - 16-Juli-2011 kl. 19:10 |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Hvis du er til Sci-Fi vil jeg anbefale dig at gå igang med Battlestar Galactica. Rigtig fed og super flot serie på bluray !!
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |