recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FIFA 10 online game problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFIFA 10 online game problem

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Bjerrehuus Bjerrehuus skrev:

hvad gjorde du så, inde i din router, for at få det til at virke?

Jeg har nu forsøgt, at give fast ip i ps3+router, slåt DMZ til, forwarded samtlige ps3 porte i router uden held..

Kan jeg desværre ikke huske, det er noget jeg lavede for 2 år siden da jeg begyndte at have problemer med Fifa 08. Men det var også en guide på nettet jeg fulgte.

Ellers står det oplyst i manualen til Fifa 10 hvilke porte du skal åbne på routeren for at det til at virke.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 10:58

Før jeg læser tråden igennem må jeg brokke mig.

Jeg kan slet ikke kommet til at spille en kamp færdig online. Har kun spillet en kamp siden spillet kom ud. I går blev 4 kampe afbrudt fordi jeg "mistede forbindelsen til serveren". Det er MEGET uforståeligt for mig. Eller der stod faktisk at det var modstanderen, der mistede, men da jeg kom tilbage til menuen fik jeg at vide, at det var mig.

Jeg kører med kabel, efter jeg sidste år havde samme problemer med FIFA 09. Så troede jeg det var det trådløse, selvom alle andre spil virkede.

Nu spiller jeg timevis MW2 online uden en eneste gang at miste forbindelsen.

Hvad fanden er problemet for EA?

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu