|
hvilken bærbar har jeg ?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
27,8 overfører den med, synes jeg ikke er mega hurtigt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
det er desværre også en usb 2.0 for de to porte på højre side, kører med samme hastighed,,, må ud og have fat i et usb expresscard
|
|
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Du kan normalt se på porten om det er USB 3.0.
enten er stikket blåt eller også står der SS lige over det.. (Normalt med SS på HP maskiner)
|
|
![]() |
|
Så er det almindelige USB 2. Har lige prøvet at bestille et Express card Ser dog kun ud til at det er på den ene af de to bærbare at der er plads til et sådan kort. Kiggede bag påsken ene og den hedder dv7 3060. Den anden kan jeg stadig ikke se modelnummer på den. Men det er okay, den kan nok bare ikke opgraderes til USB 3. Så må nøjes mé hi speed på den ene
|
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
USB 2.0 ER HI-Speed.
|
|
![]() |
|
Ik High speed nok. Vil da gerne have USB 3.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |