recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Catalyst control center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Catalyst control center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Catalyst control center
    Sendt: 30-Marts-2013 kl. 13:30
Hej
jeg har lidt problemer med mit grafikkort asus AH3450
jeg har nu prøvet at instalere catalyse center men kan ikke åbne det der sker ikke en dyt når jeg prøver at åbne.
har prøvet med forskellige driver og formateret et pargange og det hjælper ikke.
et andet problem er når jeg køre 1920X1080 så har jeg sorte kanter på skærmen.
håber i kan hjælpe

Mvh
Svsommer
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 13:40
sorte kanter = overscandering som du stiller i (ja) ccc :-)

Så du skal have ccc på plads først. Nogle gange kan du vælge "avanceret" i grafikkortets egenskaber og "snyde" ccc igang.

BS
Til top
kmoller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juli-2006
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kmoller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

håber i kan hjælpe

Har du .NET4 på ?

--
AMD Catalyst Control Center requires Microsoft .NET4 Framework. Windows Vista and Windows 7 users may need to install the Microsoft .NET4 Framework as a prerequisite to use Catalyst Control Center
--

mvh
Kristoffer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

sorte kanter = overscandering som du stiller i (ja) ccc :-)

Så du skal have ccc på plads først. Nogle gange kan du vælge "avanceret" i grafikkortets egenskaber og "snyde" ccc igang.

BS
nej jeg kan ikke snyde ccc igang
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af kmoller kmoller skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

håber i kan hjælpe

Har du .NET4 på ?

--
AMD Catalyst Control Center requires Microsoft .NET4 Framework. Windows Vista and Windows 7 users may need to install the Microsoft .NET4 Framework as a prerequisite to use Catalyst Control Center
--

mvh
Kristoffer
ja desvære har jeg NET4
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 15:07
nå nu virker min lyd ikke mere
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 15:21
hvordan fjerner jeg en driver så den ikke bliver instaleret igen
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu