|
PC ur opdaterer ikke tiden! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvilken tidsserver kører du sync på? Prøv at indtaste denne: pool.ntp.org Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Tak Jørgen, det prøver jeg lige :-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det ville den godt! Nu må jeg se om det fortsat virker
|
||
![]() |
||
|
Uret går stadig forkert, også med "pool.ntp.org". Var 5 timer bagud her til morgen :-(
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
|
skiftede du bios batteriet ?
|
||
![]() |
||
|
Nej! Hvor sidder det? |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Det sidder her:
Et nyt kan købes i Netto for ca. 20 kr
Redigeret af Cyberguyen - 30-April-2013 kl. 16:21 |
||
![]() |
||
|
På motherboardet? Har en hel stribe 3 volt knapbatterier, koster 12,50 for 5 stk i Rema 1000. Spørgsmålet er om der findes flere slags 3 volt ?
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Netto er mere udbredt end Rema 1000, derfor skrev jeg Netto. Det skifter bare det ud på dit bundkort med et af dem du har liggende ![]() Bios batterierne plejer at holde 4-7 år... Så det passer nok med at det er ved at være tid til at skifte...
|
||
![]() |
||
|
Ser let ud, så det må jeg få gjort. Ja her har vi 7 Rema 1000 og kun 2 Netto. Men godt at den ikke er kræsen, så kan jeg bruge et af dem jeg har liggende. Og PC'en er fra 2007, så det passer vist meget godt. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Ja, der findes forskellige diameter og tykkelse, så du skal bruge samme type/nr som der allerede sidder i. Det mest almindelige er vist CR2032. Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
|
Og det er lige nogle med det nummer jeg har liggende. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |