|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
|
jeje, det tvivler jeg stærkt på.
Man kan jo både se Registrant og Fuldmægtig. Så skal de stå for det hele - det tvivler jeg på de vil. Så står du jo ikke selv nævnt nogle steder. :) og altså står du jo heller ikke som ejer af domænet. Du kan da prøve at skrive til dem. Spændt på svaret fra dem. Få navnebeskyttelse og du kan få anonymitet på DK-hostmaster. Redigeret af RuneH - 25-Maj-2009 kl. 11:44 |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det behøver du ikke vente på. Du kan bare redelegerer det nu, hvis du allerede ved at du vil skifte. webhosting.dk kan ikke forhindre dig, højst bede dig om at betale perioden ud.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hvorfor dælen skulle du give GratisDNS dit domæne? GratisDNS ligger ikke inde med dine oplysninger om domænet. Det er DK-Hostmaster. Du kan gøre dit domæne anonym hos Dk-Hostmaster.
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
|
- Du misforstår ham vist. Han ville have GratisDNS til at stå som ejer, så det er deres adresse man kan se ved et opslag hos DK-Hostmaster. Anonymitet: Det kan man ikke mere nej. Altså bede om at få anonymitet hos dem. Det er mange år siden den mulighed forsvandt. Nu skal du jave navneadressebeskyttelse i CPR-registret. De kan så tjekke det inde hos dem om du har det eller ej. Ellers skal du sende en Bopælsattest ind til DKH og "bevise" du har navnebeskyttelse på den måde. Følgene er snappet fra deres hjemmeside: Hvis du ønsker at få skjult dit navn og adresse og/eller dit telefonnummer i vores Whois database, skal du gøre flg.:
Redigeret af RuneH - 25-Maj-2009 kl. 12:57 |
||
|
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
RuneH,
Du har nok ret. Jeg har vist kun fundet det omtalt hos en eller to danske udbydere, og det undrer mig. Jeg tror da, at der er mange, som ønsker det. Mit eget domæne har anonymitet, så jeg vil lade det blive ved det. EDIT: Det er et svar til RuneH's indlæg kl. 11:44. Redigeret af jeje - 25-Maj-2009 kl. 12:57 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ahh ja det er rigtigt. Utroligt som tiden går.. meeen så mange år siden er det da vist heller ikke. Var det ikke forrige år? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ahh, det var dog i 2006 omkring d. 4. oktober. ![]() Men ok - det betegner vel heller ikke mange år ![]() Redigeret af RuneH - 25-Maj-2009 kl. 15:19 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, så forrige forrige år da.. (fandens som tiden går
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |