recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket kabel skal jeg bruge til min skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket kabel skal jeg bruge til min skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket kabel skal jeg bruge til min skærm
    Sendt: 21-Juli-2013 kl. 11:21
Hej forum!

Jeg har købt en ny skærm til min PC - det er mange år siden jeg sidst har rørt ved maskinen og er derfor ikke opdateret omkring nye standarder, kabler mv. - jeg kan se at der er 2 forskellige kabler med til skærmen - det blå VGA som til den gamle skærm og et hvidt DVI - hvad skal jeg vælge og hvad er forskellen?

Redigeret af chico - 21-Juli-2013 kl. 11:31
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 11:35
Hvis grafikkortet har DVI stik, så brug DVI til DVI - det synes jeg er bedst.
Der er sikkert en lang forklaring på hvorfor Wink
Venlig hilsen
KB
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 11:44
Tak for svar!

Jeg har googlet lidt - jeg kan se at DVI (det hvide  kabel) er til digital overførsel - og skulle give lidt bedre kvalitet så jeg har skiftet til det.
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu