|
Sweetspot er for smalt. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil hellere bare have tallene, men det er op til dig
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Fik desværre aldrig gjort mere ved det.
Kæresten valgte i forgårs at bytte om på spisesteue og dagligstue. Resultat perfekt sweetspot. Så præcis hvad der har spillet ind, finder jeg aldrig ud af. Men tak for jeres input. |
|
![]() |
|
IceBox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2010 Status: Offline Point: 60 |
Det vist ikke skide godt at vinkel sin højtaler det får du ikke den bedste lyd ud af
|
|
Forstærker : NAD C375BEE
Højtalere : DALI Rubicon 8 : Valnød Højttalerkabel : The MAGNUM HYBRID Stream Kild : Blusound NODE 2 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Tal dog pænt.
Jeg siger jeg ikke ved hvad der ødelagde det i det tidligere rum. Altså hvad der ødelagde sweetspot. Jeg fik ikke arbejdet med møblering og jeg fik ikke undersøgt akustik. Møblerne er de samme som i det andet rum, dog er dette rum 15 cm bredere end det tidligere rum. Gulvtæppet er det samme, rummene er i sammenhæng. Vinduet er placeret samme sted. Lampen hænger godt nok et andet sted nu. Jeg beklager, at jeg ikke kan regne ud, hvad der ødelagde det rum. Jeg beklager at jeg har skrevet en afslutning på en uafsluttet tråd, som jeg ikke nåede at få arbejdet med. Jeg beklager, at jeg har spildt din tid med min tråd. Jeg beklager, at du har spildt din tid med at lave indlæg til en som åbenbart ryger en masse, og ikke kan gennemskue at rummene ikke er ens. Men nej, jeg ved ikke hvad der ødelagde sweetspot i den gamle opsætning, og som skrevet et så finder jeg aldrig ud af det! Edit: opslaget var skrevet som svar til et andet opslag, som nu er blevet slettet. Redigeret af aerik - 22-August-2015 kl. 20:02 |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Byttet om på + og - på det ene højttalerkablerne?
Altså at det sad forkert i dit gamle setup og nu er korrekt? Det tager 2 min at teste. Mvh Troels |
|
![]() |
|
Lige den del var testet. Det virker nu, så lader bare være med at møblere tilbage til den tidligere opstilling :) Noget godt kom der ud af hendes ide om at lave om på indretningen ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |