recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nad hdmi issues - det skal da lige passe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nad hdmi issues - det skal da lige passe

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 18:24
Hvis det viser sig at være kondensatorer, hvad koster sådan en størrelse?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 18:55
En halvtredser for 8-10 styk.

Plus 1000 kroner for fejlfinding og reparation. Altså hvis det er kondensatorer.
Bare der ikke er andet der begynder at drille også........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 18:57
Ok ok:). Det syntes jeg stadig godt min købspris kan "bære" at smide oveni.

Tjae det håber jeg også, men desværre chancen man må tage ved brugtmarkedet. Syntes jeg gjorde mit for test. Trods advarsler om nad;). Men vil sgu eje en og ikke til indkøbspris på 10.000kr til satelitter:)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 19:41
Havde (som tidligere også skrevet) gået langt udenom en NAD og købt en Marantz. En af dem med "det lille runde display og to drejeknapper" designet.
Jeg var superglad for min SR4300 (købt brugt) og er superglad for min SR5004 (ligeledes købt brugt). Der har aldrig været problemer med dem.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 20:23
Marantz har også stået længe på listen over receivere jeg gerne ville prøve igen. Havde en stereo for nok 20 år siden, som dengang nok allerede var 20 år gammel:). Måske ikke med den var gammel. Men for pokker den var drift sikker.
Idag smider jeg desværre nok marantz i samme kategori som denon og det syntes jeg ikke er det bedste match til mine dali'er.
Nad har jeg altid grebet ville siden engang i 90'erne hvor en kammerat havde en. Det lød knaldgodt og syntes sgu den var eksklusiv:).
Lyden har jeg bestemt intet imod inden her t757 heller. Den har den feeling jeg nok altid har savnet ved eks yamaha. Selvom jeg på bundlinien egentlig syntes rigtig godt om dem.
Men jeg kunne da nok, desværre - hurtigt kalde det en kort forelskelse hvis der er flere problemer med den.
Så blir det ret sikkert også en marantz. Og er da kommet frem til at atmos, dts-x og 7.1 alligevel ikke kommer til at være i min stue førend jeg kan kaste mig over en dedikeret hjemmebio. Streaming er jeg glad for på mit Apple tv alligevel, så det kan jeg fint undvære også. Så kunne en solid 2-3 år gammel marantz sagtens have interesse igen:)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu