|
Reservedele til Cambridge 650R |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rodgaard2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2015 kl. 20:44 |
Hej
Jeg har en Cambridge Audio 650R sorround reciver, som desværre er gået lidt i stykker ![]() Det er i den digitale signal vej der er noget der er kaput (delvis eller helt udfald af lyd og billede), men den funger fint på analoge inputs, så længe man køre "direct", altså udenom den digitale signal behandling. Har umiddelbart lokaliseret den digitale signal behandling i forstærkeren, som er et separat print kort, men har umiddelbart ikke kunnet finde fejlen. Er det muligt at finde/købe et ny eller brugt print kort et eller andet sted? Da den stadig er en ganske fin forstærker overvejer jeg at sælge den som analog forstærker, hvis man da kan det? Kan ikke få mig selv til at smide den ud, men den er bare ikke helt så bevendt når jeg gerne vil høre min digitale TV lyd. Redigeret af rodgaard2 - 22-September-2015 kl. 20:47 |
|
LG OLED55B6V | Denon AVR-X4100 | System audio 1550
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hifiklubben forhandler og servicerer Cambridge og sælger reservedele.
Klaus |
|
![]() |
|
rodgaard2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 69 |
Ok tak. Var godt klar over at HIFIklubben forhandler Cambridge, men tænkte ikke lige over at de også kunne sælge reserve dele. Prøver at forhøre mig hos dem, men service/reparation bliver sikkert hurtigt for dyrt.
|
|
|
|
![]() |
|
Ingen held med HIFIklubben
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |