|
Onkyo vs Pioneer receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for en masse svar!
Jeg vil gerne sige at jeg ejer en Pioneer lx 71 lige nu. og kunne se at de store tunge onkyo var nede i lav prisklasse, så det er jo oplagt til en opgradering! De hdmi boards kan da umuligt blive ved med at være så ringe, i så mange år?! ![]() Vil jeg kunne mærke nogen opgrading fra min receiver, til en af de 2 nævnte? Troede godt nok at onkyo 5007 var noget der ville vælte min egen omkuld ige nu, især når de trækker 1200watt ud af stik kontakten :o Redigeret af stillersen - 12-Oktober-2015 kl. 16:24 |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Jo det er vist desværre rigtig mange årgange der har HDMI problemer. De Onkyo´er jeg har oplevet bliver syg varme over låget selv næsten uden belastning, og HDMI boardet ligger vel øverst hvor varmen er størst.
De betyder bare kortere levetid. Min Pioneer bliver aldrig særlig varm, heller ikke dengang jeg kørte 9.3 opsætning på den uden effektblokke.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Ja, har godt lige også set alle de tråde, og videor med alle dem som har problemer!
Hvad vil mene? er Lx 86 mere spændene end 71? Er der mere sagt i den nye kontra min den gamle med b&o icepower :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har selv haft LX71. Den var ikke specielt god i lyden. Den LX83 jeg har nu er milevidt bedre. Så hvis det holder, er LX86 en voldsom opgradering. Jeg har ikke hørt noget negativt om de klasse D forstærkere der har afløst B&O's
|
|
![]() |
|
Voldsom opgradering, det er noget vi kan li'
![]() er der noget jeg skal være opmærksom på? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Okay, så forstår jeg bedre - takker :-) Klaus |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Volume knapperne på fjernbetjening bliver hurtigt slidt op. Dog kan du skrue op og ned via app.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Tag chancen, behold din gamle LX 71, til når/hvis uheldet er ude. Klaus |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Jeg har en SC-LX 57 og ELSKER DEN! Den driver mine Jbl Ls80 uden problemer. Jeg er blevet stor tilhænger og fan af Pioneer og synes den er dejlig varm i lyden, i forhold til min gamle Anthem MRX300.
|
|
![]() |
|
KlauseDM
Da ikke hvis pioneeren er mere stabil, og har mere råstyrke ![]() |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Der ingen tvivl om at alle de problemer Onkyo har med de HDMI bord er noget lort.
Og det kan jo kun være varmen der ødelægger dem, samt det som Armani-Thomas er inden på, så er mindre levetid at de bliver kogt i den varme efter 1times brug. Nu har jeg ikke hørt om noget problem med de HDMI bord på min Integra DTA-80.3 men jeg har været ude og købe 4-blæser i alt, 2 til min Integra & 2 til min 3kanals effekt Parasound Halo A31 (kun fordi der var mulighed for det) De er begge fuldstændig kolde uanset hvor mange timer jeg har brugt det. Her er lidt af det jeg bruger til det, Minus noget tilbehør. http://www.coolerkit.dk/shop/ekstern-230v-psu-2396p.html 4stk http://www.coolerkit.dk/shop/noiseblocker-nb-eloop-3420p.html Blæserne ligger lige ovenpå HDMI bordet på min Integra. Synes det noget alle burde gør, Det billiger end et nyt HDMI print.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |