recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål vedr. Tysk forhandler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål vedr. Tysk forhandler

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
skatmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 19:43

Jeg kan ligeledes varmt anbefale globama.com jeg har i sidste uge modtaget mit nye lcd tv (Toshiba 32WLG66P) leveret af DHL. Jeg valgte at betale pr. efterkrav. Betalte med danske kroner ved levering  

Efterkrav i Tyskland hedder nachname, her er et uddrag fra globamas hjemmeside:

Bar-Nachnahme: Sie zahlen den Rechnungsbetrag direkt bei Aushändigung der Ware an den DHL Mitarbeiter (Postboten). Das Übermittlungsentgeld von 2 € ist bereits in den Versandkosten enthalten.

Til top
Kjelds Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-September-2006
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 13:53
Jeg kunne ikke vælge andet end forudbetaling på deres side, men de havde så lavet en slags sikkerheds garanti med et andet firma så jeg altid kunne få mine penge tilbage. Har dog valgt at købe skærmen hos tapeconnection i stedet, da jeg ikke ville spare mere end 500-700 kr. ved at købe hos globama.

Kan dog varmt anbefale globama selvom jeg ikke fik købt noget af dem, de var utrolig hurtige til at svare på mine mails og jeg snakkede med en Björn Jechnerer så det lyder da lidt som et familie foretagende :)
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Jeg kiggede på Canon EOS 350D.

Hos Globama koster det €729, hvilket svarer til 5536 DKK.
Hos f.eks PLatan Foto koster det samme kamera 5340,-

Hej!

Det plejer at være kamerahuset.dk der er billigst herhjemme.Han sælger den nye EOS400 for under 5500,00-og eos350 for under 4800,00

lrev

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu