|
Hvordan overfører jeg filer fra pc til medieafspil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 10:19 |
Hej jeg har en popcorn hour a-210 som har usb 3.0
Jeg vil gerne overfører filer fra min medieafspiller direkte til min pc. Da jeg skal sælge enheden vil jeg lige have taget en backup af de 700gb jeg har liggende. sætter jeg kablet i mediafspilleren og smider den anden ende i pcen så kan jeg godt finde harddisk igennem diskhåndteringen men den dukker ikke op under denne computer :( hvad gør jeg galt ?Har også prøvet at tage harddisk ud af medieafspilleren og sætte den i min stationære computer, men der kan jeg også kun finde den i diskhåndteringen og ikke under denne computer, vil gerne kunne overfører filerne rimelig hurtigistedet for at overfører det over mit langsommme lan net.mvh Ridderen |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det for en type kabel du ikke kan få til at virke?Din pc kører Windows og PCH bruger et Linux fil system. Du kan installer Windows programmer der kan læse din PCH disk eller lave en opstart på en Linux Boot USB pen.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Jeg bruger denne udgang
![]() Men hvis du siger det kræver et program for at kunne se filerne, vil overførslen så ikke gå hutigst hvis jeg smider disken i min stationære, og så henter et program som kan læse den ?
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Har ikke en USB-PC på min C200 så den kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig med. Jeg har ikke fået til det at gå særligt hurtigt med den stationær pc så jeg bruger en USB HD.
|
|
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
hvad er en Usb hd ?
Jeg har fundet en løsning, med lidt hjælp fra dig at det var linux så måtte jeg søge lidt rundt på google. og fandt frem til denne side: Hentede så den seneste version af linux dansk, og brændte det ud på en disk, og bootede den på min stationære. linux kører direkte fra cden, så kunne jeg komme ind og overfører filerne med høj hastighed. :) |
|
![]() |
|
USB HD= USB HardDisk.
Godt at du fik det til at køre.
|
|
|
![]() |
|
Doooh, |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |