recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der forskel på Smart MX 84 fra DK eller DE?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr der forskel på Smart MX 84 fra DK eller DE?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Micky_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Emne: Er der forskel på Smart MX 84 fra DK eller DE?
    Sendt: 22-Marts-2011 kl. 11:54
Hej

Jeg vil høre om der kan være forskel på en Smart MX84 Digital HDTV kabel receiver, hvis man køber den i Danmark er Tyskland
Hvis man køber den i Danmark er man sikker på man kan bruge den til Yousee. Kan man også være sikker på den kan bruges den til Yousee hvis man køber den i Tyskland?

/Micky_dk
Til top
Jeybie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Marts-2011
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2011 kl. 15:03
Jeg tror desværre ikke at smartelectronics eksisterer mere, jeg kan i hvert fald ikk finde deres hjemmeside nu? Og redcoon sælger heller ikk smart mx84 mere..
EDIT: min fejl, hjemmesiden findes stadig - men som svar på dit spørgsmål så er det ligegyldigt hvor du køber den.. Det eneste du skal sikre dig er at købe det rigtige ca-modul, hvis du ska bruge et smartcard :)

Redigeret af Jeybie - 22-Marts-2011 kl. 15:10
Til top
Micky_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 01:13
Man kan købe den mange steder, bla ved Expert til 1795,- Har ringet til en expert butik og fået prisen af dem.
Men i Tyskland fåes den til f.eks kr, 936,- inkl fragt. http://www.mix-computer.de/html/product/detail.html?artNo=XRKM03&
/Micky_dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu