recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bitfejl men kun på få stationer er det stofas fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBitfejl men kun på få stationer er det stofas fejl

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Don Kristensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 21:20
Nøjagtig samme problem oplevede jeg herhjemme, bare med et Panasonic G20 fjernsyn.
Nogle kanaler kunne næsten ikke ses pga. bitfejl, og f.eks. DR HD virkede med fuld signalstyrke -og kvalitet.
Så blev alle gamle kabler skiftet til dobbelt skærmede, og jeg fik sat en fordelerdåse op med f-stik på, og alle de ting der blev købt hjem var mærket med yousee-ready.
Nu virker det hele uden nogen som helst form for fejl.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af Don Kristensen Don Kristensen skrev:

alle de ting der blev købt hjem var mærket med yousee-ready.

Og elkabler virker heller ikke, medmindre at de er Dong Energy Ready.Ermm
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Don Kristensen Don Kristensen skrev:

alle de ting der blev købt hjem var mærket med yousee-ready.

Og elkabler virker heller ikke, medmindre at de er Dong Energy Ready.Ermm
Det virker da meget snusfornuftigt at købe kabler m.m., der er mærket med YouSee-ready. På den måde kan udbyderen jo ikke så godt så tvivl om kvaliteten af de anvendte materialer. I øvrigt er de kabler m.m., der er mærket med YouSee-ready, ofte betydeligt billigere end de henvisninger til "fagmanden" du ofte anbefaler. Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 22:00

Har godt set det i Byggemarkeder. Foretrækker nu at købe hos "normale" forhandlere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
CD Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Marts-2011
Sted: Middelfart
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 22:34
jeg har bare brugt mit gamle kabel men efter at jeg fik nyt tv kom det har LG PK 950n, som kører i gemen min Samsung BD 8500. vi har fordelt kablet igemmen nogle kabel dåser må prøve at rode med det i weekeden nogle der har nogle gode ider til hvad man kan rode med, ellers kan jeg blive ved hele tiden  
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Som du beskriver det, så må det være noget periodisk, så måske udbyderen skulle se på det.

Fordi en fejl er periodisk behøver den da langt fra ligge hos udbyderen!

Der er så mange muligheder for periodisk indstrålingsstøj at jeg ville prøve at skifte kabler og stik først, og hvis så skidtet fortsætter med at have periodiske fejl, ville jeg have ro i maven når jeg kontaktede udbyderen...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
CD Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Marts-2011
Sted: Middelfart
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 16:50
ny opdate jeg prøvede at søge alle kanalerne igen uden at have den sat til tvet og der kom også alle kanaler god lyd ordenlig billede og ingen bit fjel men men. jeg kan ikke finde alle kanalerne når jeg forsøger at sætte HDD optageren til så kan den ikke vise KANAL 5,4 og Zulu og Disney chanel og sådan nogle. ØV må prøve at lede vidre i fejlen 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu