|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brisen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 28-Februar-2011 kl. 12:44 |
Hep!
Har nu langt om længe fået BD-afspiller, og vil gerne have fat i noget "øje-guf", og leder derfor efter Planet Earth BD. Men er det muligt at få en udgave med
...? Gerne et link. Har kigget lidt på http://forum.blu-ray.com/united-kingdom/150020-planet-earth-special-edition-whats-different.html, og er lidt bekymret for, hvor og hvad man skal købe...?!?!
Beklager, hvis dette er en repost, men kan ikke vha. søgning her i forum blive klogere på hvilken udgave man skal vælge. Redigeret af brisen - 28-Februar-2011 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
brisen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Er der slet ikke nogen der kan give et bud på en udgave med HD-lyd og danske tekster (det lader ikke til jeg kan få alle ønsker opfyldt)?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=122838205410535
Det er den udgave jeg selv har. Der er undertekster på dansk, svensk, norsk og finsk. Lyden er dts HD master audio 5.1 + DD 5.1 Billede 1080p 1.78:1 Men kun engelsk tale. Men det er langsomt og tydeligt.
Redigeret af Brixen - 17-Marts-2011 kl. 10:35 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Er 399,- vitterlig den bedste pris, for denne bd-film, incl. danske undertekster?
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
Du kan købe min, som er den samme som den i linket til laserdisken. Coveret er dog mildt sagt smadret (kanter+inden i), men diskene fejler intet. Send en pb, hvis det bliver aktuelt.
Redigeret af rasmusvn - 24-Maj-2011 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
I har ret - der er også kun DD lyd på min.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes at jeg har set den billigere i en Fona butik. Men kan ikke huske prisen. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |