|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Og den er billig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Når Gremlins nævnes (tidsperioden) kan jeg nævne Goonierne - passer dog nødvendigvis ikke helt ind i den sidste def. du lige skrev. Og ellers vil jeg også sige at Young Sherlock Holmes helt bestemt var en god film. Men genren her er nok nærmere som Indiana jones.
Og forresten: Mysteriet i Månedalen, Spiderwick Fortællingerne, Bedtime Stories, The Brothers Grimm, Den magiske legetøjsbutik, Inkheart, The Imaginarium of Doctor Parnassus.
Mht. Eragon og Det gyldne kompas er det lidt synd at det kun er første del de har filmatiseret. Der findes jo flere bøger i serien. Redigeret af kim.t - 23-August-2011 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2121 |
![]() |
Den sorte rytter / The dark is raising synes jeg også er ok og i samme boldgade
Og så vil jeg da tilslutte mig Stardust, den må jeg vist også få hjem på BR. Og Willow synes jeg holder, jeg så den for nylig på TV. Jeg var også positiv overrasket over Earthsea, en mini serie vist på TV3+. Den havde det hele, hvis man ellers kan se gennem fingre med dårlig special effects.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
+1 til stardust, en film man kan se igen og igen, netop Pga humoren.
God tråd med flere titler jeg må kigge nærmere på. BS |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg glemte Labyrinth
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Næsten alt det de andre har sagt og så Willow
![]() |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |