|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
i see... takker
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg var lige i Fona i Ishøj centeret og så at de havde min. 4 Ringenes Herre Extended Edition boksen tilbage. Jeg har hørt de kan være svære at få fat i og at der ikke bliver udgivet flere end dem der er ude i butikkerne.
Ville bare lige informere om det
![]() |
|
![]() |
|
Michael MS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2011 Sted: Århus Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg skrev til SF-film sidste fredag ang. diskene uden danske tekster.
Her er hvad de skrev tilbage. ![]() Hej Michael, Mvh., Anne-Dorthe Søgaard Jensen Salgs- og marketingselev SF FILM A/S HALFDANSGADE 10 2300 COPENHAGEN S DENMARK T: +45 35 27 00 25 E: asj@sf-film.dk |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Der kunne sf-film godt lære lidt af disney.
![]() ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Er LOTR boksen ikke limited edition? Det er nok derfor den måske ikke bliver udgivet igen.
Men hvis fejlen bliver rettet i fremtiden så tager jeg helt sikkert også ud og bytter den, men hvis ikke de gør det så går jeg ikke helt amok. ![]() Men jeg ser heller ikke så meget ekstra materiale, nok også derfor min mening er som den er
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
De 6 disc med ekstramatriale som har dk tekst på, dem har jeg allesammen set for et par år siden. De var ret fede at se. Så jeg vil da også se den nye som er med her. Men det er da dårligt, at der ikke er dk tekst på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |